- -21,75%
- Balení
EKO DOTACE VARI - Pohoná jednotka GLOBAL PJGCV 160
VARIVARI PJGCV 160je motor s výkonem 5,5 HP a kroutícím momentem 11,4 N.m. Hlavní předností tohoto motoru je lehký start nízká spotřeba a vysoký kroutící moment.Součástí tohoto motoru jsou i vodící rukojeti, které lze výškově i stranově nastavit
Dostupná doprava
-
Přepravní služba TOPTRANS do 50kg 199 Kč
- 1den po expedici
-
Osobní odběr / vybraná varianta Zdarma
- - zboží skladem lze expedovat ihned
-
Nejlevnější doprava 25-50 kg - přepravní služba DPD, GLS, Wedo Zdarma
- 1den po expedici
Pohoná jednotka VARI-GLOBAL PJGCV160 - Honda
EKO DOTACE 6.000 KČ NA MOTORY VARI - POHONNÁ JEDNOTKA PJXP200
"VYMĚNIT STARÝ MOTOR ZA NOVÝ TEĎ VYPLATÍ SE U VARI" je hlavní motto velké akce pro zákazníky, tzv. EKO DOTACE na motory VARI.
- Vlastníte starší TERRU nebo VARI-System?
- Máte problémy se startováním letitého dvoutaktního motoru?
- Zdědili jste kompletní vari, kde motor již dosloužil?
- Nebaví vás neustále opravovat náladový dvoutaktní motor?
- Chcete vyměnit starý neekologický smradlavý dvoutakt za moderní silný čtyřtaktní motor s nízkou spotřebou?
Odpovíte si na většinu otázek kladně? MÁME ŘEŠENÍ!
PRÁVĚ PRO VÁS JE URČENA AKCE DOTACE 6.000 KČ OD VARI. Pokud k nám dopravíte svůj starý, třeba i nefunkční dvou či čtyřtaktní motor s řídítky a odstředivou spojkou 80mm nebo 120mm (tzn. pohonné jednotky, používané na strojích TERRA nebo VARI-Systemu; akceptujeme i pohonné jednotky pro pohon TERRA nebo VARI-Systemu od jiných výrobců), získáte v rámci EKO-Dotace slevu 6.000 Kč na nákup nové pohonné jednotky VARI PJXP200, VARI PJGCV160 nebo VARI PJXP200A včetně nových řídítek, příruby a spojky.
Nová pohonná jednotka PJGCV160 s motorem HONDA GCV160 slouží k pohonu převodových skříní VARI a přímopřipojitelných strojů. Byla vyvinuta k novému systému VARI GLOBAL a oproti předchozí generaci pohonných jednotek VARI systemu má celou řadu vylepšení.
Nová konstrukce pohonné jednotky VARI GLOBAL
- nižší hmotnost - snížení pouze na 20kg
- antivibrační řidítka - snížení vibrací o 20%
- lepší ergonomické prvky, nastavení stranově i výškově
- zvýšení tuhosťi hlavní nosné části
- automatická odstředivá spojka
Pohonná jednotka má novou přírubu s antivibračním připojením řídítek, které snížilo vibrace o 20%. Řídítka mají nový design s důrazem na ergonomii a zvýšení tuhosti hlavního nosníku.
Výškové i stranové nastavení rukojetí lze snadno provést přímo z místa obsluhy. Díky snížení hmotnosti na pouhých 20 kg se pohonná jednotka snadněji přenáší.
Součástí pohonné jednotky je automatická tříčelisťová odstředivá spojka.
MOTORY HONDA GCV
Vertikální motory HONDA GCV - konstrukce těchto motorů zahrnuje v sobě mnoho unikátních prvků, jako jsou například Uniblock (hlava motor a válec tvoří jednu část), rozvodový systém OHC a jiné, snižující počet mechanických prvků uvnitř motoru. Tato konstrukční řešení zajišťují nízkou hlučnost motoru, vysoký výkon a životnost motoru.
Výhody modelové řady GCV:
- Inovativní: uniblock konstrukce válce a vestavěný rozvodový řemen
- Tichý: méně mechanických komponent produkujích hluk
- Lehký: vysokovýkonné materiály pro snížení hmotnosti
- Spolehlivý: vestavěný rozvodový řemen je bezúdržbový po celou životnost motoru
- Ekonomický: nejnižší spotřeba paliva ve své kategorii
- Snadno startovatelný: unikátní technologie Honda
- Výkonný: nejvyšší poměr výkonu a obsahu motoru
- Přátelský k životnímu prostředí
Parametry:
Typ motoru: | HONDA GCV 160 |
Objem motoru (cm3): | 160 |
Výkon motoru (kW/rpm/HP): | 4,1/3600/5,5 (3,3/3600/4,4)* |
Kroutící moment (N.m/rpm): | 11,4/2500 (9,4/2500)* |
Vrtání x zdvih (mm): | 64 x 50 |
Nastavené otáčky motoru (rpm): | max 3600 (+/-100) |
Objem palivové nádrže (litry): | 1,1 (0,91)* |
Palivo bezolovnaté (okt.č.): | 95-98 |
Objem olejové náplně v motoru (litry): | 0,55 |
Jakost oleje v motoru: | SEA30, 15W-40 |
Typ spojky: | odstředivá |
Nastavení řídítek: | výškově i stranově |
Hmotnost (kg): | 20 |
*: | technické údaje měřené metodikou SAE J1349 |
Video - kontrola motoru před startem
Mohlo by vás také zajímat