Doprava

-Nabízíme více možností dopravy (komfortní doprava, osobní vyzvednutí, přepravní služba) ,  jsme autorizovaný (značkový) prodejce a servis a nabízíme našim zákazníkům Komfortní dopravu. Tento typ dopravy nenabízíme standartně ke všem produktům, protože dnes většina zákazníků kouká nejdříve po ceně a potom až po kvalitě dalších služeb. Na trhu se vyskytuje mnoho neautorizovaných prodejců (e-shopů), které prodávají zboží v krabicích se slevou v podstatě ani nevědí co prodávají, znají jen prodejní název a pár technických informací o produktu. (tyto firmy neřeší přeprodejní servis, dopravu zboží zajišťují zákazníkovi pouze přivezením krabic a dále již nenabídnou další služby jako záruční a pozáruční servis a dodávku náhradních dílů.

 

 

Komfortní doprava Osobní odběr Standartní doprava
Komfortní doprava PROFIsekačky Osobní odběr PROFIsekačky Doprava přepravní službou PROFIsekačky

 

Komfortní doprava – zajištěna naší vlastní dopravou!!!!

Komfortní doprava PROFIsekačky

  • zboží si můžete objednat u nás na webu nebo na prodejně
  • budem Vás informovat (telefonem, e-mailem, sms) o stavu připravenosti zboží
  • předprodejní servis máte ZDARMA
  • komfortní doprava = kompletně smontované zboží Vám přiveze náš technik k Vám domů v dohodnutý den a čas. Zaškolí Vás, jak se strojem pracovat, údržba a servis. Stroj s Vámi vyzkouší a vyplní potřebné dokumenty (záruční list,…)

 

Komfortní doprava zahrnuje :

  • předprodejní servis (kompetace stroje včetně příslušenství, nastavení a seřízení stroje, doplnění provozních kapalin ZDARMA, nastavení otáček motoru a kontrola dalších funkcí)
  • dopravu zboží zajišťujeme vlastní dopravou s proškoleným technikem, dopravu je možné naplánovat podle Vašich požadavků (hodina, den nebo požadovaný termín) většina našich zákazníků používá techniku na chalupě, proto zajišťujeme i dopravu o víkendech a svátcích.
  • předvedení a vyzkoušení při předání strojeVás seznámíme s obsluhou a údržbou stroje. Výhodou je, že si stroj vyzkoušíte a můžete se zeptat na případné nejasnosti. Jakmile si stroj vyzkoušíte, tak Vám ještě poradíme jak se o zakoupený stroj starat, potože jako autorizovaný prodejce a servisní středisko máme dlouholeté zkušenosti.
  • návod a záruční list – dostanete český návod a vyplníme záruční lis. Jelikož jsme autorizovaný prodejce, tím získáte plnou záruku na Váš zakoupený stroj.
  • prodejem naše služby nekončí – pokud si zakoupíte techniku od nás získáte mnoho výhod (slevy na příslušenství nebo další techniku, zajištěný servis (přednostní servis, posezóní výhodný servis, možnost odvozu stroje k nám do servisu,….)
Komfortní doprava PROFIsekačky Komfortní doprava PROFIsekačky Komfortní doprava PROFIsekačky

Osobní odběr - zobrazit prodejnu na mapy.cz

Osobní odběr PROFIsekačky

  • zboží si můžete objednat u nás na webu nebo na prodejně
  • budem Vás informovat (telefonem, e-mailem, sms) o stavu připravenosti zboží
  • předprodejní servis máte ZDARMA
  • neplatíte dopravu, pokud je u produktu doprava ZDARMA, tak si zboží můžete u nás vybrat a vyzkoušet, a potom Vám ho přivezem domů.

 

 

Standartní doprava - přepravní služba

Doprava přepravní službou PROFIsekačky

  • zboží si můžete objednat u nás na webu
  • budem Vás informovat (telefonem, e-mailem, sms) o stavu připravenosti zboží
  • předprodejní servis máte ZDARMA
  • zboží je vyzkoušeno, seřízeno a zpět vloženo do přepavního obalu

Přepravní společnost PPL doručují zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR zásily.

Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (bude Vám zaslán) vyhledat svou zásilku

Dostupnost zboží

"Skladem" - zboží máme v našem skladu nebo prodejně a jsme schopni ho okamžitě expedovat. Pokud obdržíme objednávku v pracovní den do 12,00 hodin, zásilku obvykle odesíláme ještě týž den, pokud se dělá předprodejní servis - následující den. Objednávky obdržené po 12,00 hodině odesíláme nejpozději následující pracovní den. Toto pravidlo platí pro platby dobírkou. Při platbě předem na účet odesíláme zásilku v den připsání peněz na náš účet.

"1-3 dní (skladem u výrobce)" - zboží má výrobce běžně skladem takto označené zboží objednáváme u dodavatele, doba odeslání od nás dle uvedeného počtu dní. K této lhůtě je třeba ještě přičíst dobu přepravy podle zvoleného přepravce (viz tabulka níže). Může se stát, že uvedenou dobu lze výrazně zkrátit. Pokud na zboží spěcháte,kontaktujte nás, sdělíme Vám aktuální dodací dobu.

"4-6 dní" - termín vyzistíme při přijetí objednávky, takto označené zboží objednáváme u dodavatele, doba odeslání od nás dle uvedeného počtu dní. K této lhůtě je třeba ještě přičíst dobu přepravy podle zvoleného přepravce (viz tabulka níže). Může se stát, že uvedenou dobu lze výrazně zkrátit. Pokud na zboží spěcháte,kontaktujte nás, sdělíme Vám aktuální dodací dobu.

"Na dotaz" - u takto označeného zboží Vám prověříme aktuální dostupnost na základě Vašeho dotazu. Na dotazy se snažíme odpovídat obratem, přesto se u některých položek může stát, že prověření dostupnosti bude trvat i celý den.

"Dočasně vyprodáno" - takto označenou položku momentálně není možné dodat, ale je pravděpodobné, že v budoucnu bude ještě k dispozici.

"Vyprodáno" - takto označené položky pravděpodobně už nebude možné dodat.

 

Způsob dodání, platby, cena poštovného

Způsob dodáníHodnota objednávkyCena dopravyTermín dodáníPoznámka
platba předemdobírka
Přepravní služba PPL max. 25kg 0-1499 Kč 121 Kč 151 Kč 24 hodin od expedice Udávejte adresu na které jste přes den k zastižení, např. do zaměstnání
1500-2999 Kč 100Kč 130Kč
3000 Kč a více 0 Kč 30 Kč
Přepravní služba TopTrans 0-2999 Kč 121 Kč 161 Kč 24 hodin od expedice Udávejte adresu na které jste přes den k zastižení, např. do zaměstnání
3000-4999 Kč 60Kč 100 Kč
5000 Kč a více 0 Kč 40 Kč
Osobní odběr v Čechticích bez omezení 0 Kč 0 Kč ihned Položky "skladem" je možné vyzvednout ihned po odeslání objednávky. U položek na objednávku informujeme o dostupnosti mailem
Komfortní doprava 0-49999 Kč aktuální cena se zobrazí v košíku dle dohody
  • komfortní doprava = kompletně smontované zboží Vám přiveze náš technik k Vám domů v dohodnutý den a čas. Zaškolí Vás, jak se strojem pracovat, údržba a servis. Stroj s Vámi vyzkouší a vyplní potřebné dokumenty (záruční list,…)
nad 50000 kč  Zdarma

Balné neúčtujeme. Jsme plátci DPH, veškeré uvedné ceny jsou včetně DPH.

Odstoupení od kupní smlouvy

Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. Vrácené zboží je potřeba odeslat nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy. Zboží by mělo být nepoužité a kompletní (včetně visaček a originální krabice, pokud jimi bylo zboží vybaveno). V tomto případě Vám bude vrácena plná cena.

 Vrátit lze i nekompletní (případně použité) zboží. V tomto případě máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou ve vyjímečných případech dosáhnout až 100 % kupní ceny.

 K vrácení můžete využít náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, ale není to podmínkou. Peníze Vám vrátíme ihned po převzetí zboží na Váš bankovní účet, pokud si výslovně neurčíte jiný způsob.

 Vrácené zboží není možné zaslat na dobírku. Taková zásilka nebude přijata!

 Toto je pouze zjednodušený popis, kompletní pravidla k odstoupení od smlouvy naleznete v obchodních podmínkách.

Reklamace

Pokud se na výrobku projeví závada během záruční doby, nejdříve zavolejte a po schválení zašlete (případně doručte osobně) reklamovaný předmět na adresu PROFIsekačky( LPP Technik s.r.o., Smetanova 193, 257 65 Čechtice. Přiložte fakturu (originál nebo kopii), záruční list (pokud byl k výrobku přiložen) a popis závady. Pokud není vada na výrobku na první pohled patrná, doporučujeme vadné místo označit - např. samolepkou. Předmět reklamace musí být zaslán čistý a suchý. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném termínu, nejpozději v zákonné 30 denní lhůtě.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Domů