Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
nový motor GCVx 170 - Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170 1a
pohled shora - Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
smart drive (1)
smart drive
dvojitý nůž Twin Cut
versamow - přepínání sběr - mulčování
versamow
versamow (1)
dvojitý nůž Twin Cut (1)
Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
nový motor GCVx 170 - Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170 1a
pohled shora - Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536  VK GCVx 170
smart drive (1)
smart drive
dvojitý nůž Twin Cut
versamow - přepínání sběr - mulčování
versamow
versamow (1)
dvojitý nůž Twin Cut (1)

Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536 VK

Honda
sekačka Honda IZY s TURBOVYSÁVACÍM EFEKTEM, záběr 53 cm, variabilní pojezd, snadný start, mulčování ZDARMA, 5 let záruka
Varianta ceny sekačka
HRG536VK170
0 Kč
S DPH běžně od 2dnů

  • mail Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Zavřít nebo  

  • help Dotaz na zboží
  • Dotaz na zboží

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Zavřít nebo  

    Dostupná doprava
    • Přepravní služba TOPTRANS do 50kg 499 Kč
    • 1den po expedici

    • Osobní odběr / vybraná varianta Zdarma
    • - zboží skladem lze expedovat ihned

    • Nejlevnější doprava 25-50 kg - přepravní služba DPD, GLS, Wedo 300 Kč
    • 1den po expedici

     

    Zahradní sekačka Honda IZY HRG 536 VK

    Zahradní motorové sekačky Honda HRG 536 díky své ojedinělé konstrukci, výkonnému motoru a snadné obsluze překonají veškeré představy, které jste až doposud o sekačkách měli. Motorové sekačky Honda dodají Vaší zahradě prestiž a Vám ušetří námahu a zdraví.

    Nové vlastnosti sekaček Honda IZY HRG 536 

    Přepínání mezi mulčováním a sběrem - Versamow System

    Honda v letošním roce přinesla naprosto revoluční světovou novinku. Systém Versamow umožňuje změnu mezi sběrem do koše a mulčováním. Sekačka Honda HRG 536 obsahuje 2 nože(mulčovací a sběrací), nože zůstávají pořád namontované na sekačce. Není potřeba žádné mulčovací ucpávky nebo výměny nože. Tím nejlehčím způsobem tak můžete měnit charakteristiku sečení dle Vašich potřeb a potřeb Vaší zahrady. Neexistuje nic jednoduššího.

    Systém změny sběr - mulčování

    přepínání sběr-mulčování Versamow

    • S integrovanou mulčovací sadou přímo v sekačce.
    • Pouhým otočení změníte mezi sběrem a mulčováním
    • Díky tomu lze sekačku použít jako standardní sekačku, sekačku pro sekání bez sběru trávy, sekačku mulčovací a jako sběrač a drtič listí. Vše bez použití dalších nástrojů.
    • Tento systém je integrován sekačkách Honda IZY HRG 536 C7

     

     

     

    Smart Drive -VST převodovka(Variable Speed Transmission)

    Smart Drive hydrodynamická převodovka - ovládání

    • Pomocí Smart Drive hydrodynamické převodovky lze plynule měnit rychlost sekačky za jízdy.
    • volba rychlosti se mění stisknutím "křidélek na rukojeťi"
    • Vhodné pro ty,kteří nechtějí běhat za sekačkou a také pro optimální rychlost v různě vysoké a husté trávě.
    • Díky tomu mohou sekačky sekat i přerostlou trávu bez problénu zacpání.

     

     

    Zlepšení sekacího nože MicroCut™

    microcut - 2nože

    microcut - 2nožeZvýšený výkon při sekání s dvojitým nožem blíže skeletu

     

     

     

    Nízká hlučnost a vysoký výkon

    nízká hladina hluku sekačky Honda HRX

    • Nižší otáčky motoru -> díky vyšímu točivému momentu až 11 N.m zaručuje vysoký výkon a tím zvyšuje životnost sekačky.

     

    • Nový design skeletu -> Honda používá ocelové skelety na sekačkách IZY - HRG
    • Nový nůž s nižší hlučnosti ->počítačem navržený skelet a k němu tvarovaný nůž zvyšuje výkona snižuje hluk.

     

    Záruka

    5let záruka

    K tomu není prostě co dotat

    • Záruka po dobu 5 ti let je dnes již nedílnou součástí všech strojů Honda.
    • Úspěšní lidé vyhledávají úspěšné značky.A vězte! I když je Honda často kopírována, zůstává i nadále nedostižena.

     

    Výhody sekačeky Honda IZY:

    • Nízká hlučnost a emise motoru Honda
    • Nízká spotřeba
    • Lehký a velký travní koš sekačky
    • Odolný a silný skelet sekačky
    • Nastavení výšky celé nápravy 1 pákou
    • 6 poloh výšky sečení
    • Odolná a velká kola s ložisky
    • Snadná manipulace s travním košem
    • Líbivý design
    • Velký kroutící moment silného motoru Honda
    • Nový tvar zaobleného skeletu s turbovysávacím efektem zvyšujícím účinnost až o 50%

     

    Parametry - zahradní sekačka Honda HRG 536  VK:

    MOTOR

    Typ

    GCV160

    Zdvihový objem

    160 ccm

    Startování

    Ruční

    Kroutící moment

    9,4 Nm( 2500 ot)

    POJEZD

    Typ pojezdu

    Plynule proměnný

    (VST – Variable Speed Transmission)

    Rychlost jízdy

    0 – 1,65 m/s

    Poháněná náprava

    Zadní

    Ovládání pojezdu

    Smart Drive system

    Velikost kol

    200 mm

    PODVOZEK

    Materiál

    Ocel

    Koncepce

    Zadní výhoz

    Zací nůž

    Dvojitý, předsazený

    Nastavení výšky sečení

    4 x samostatně

    Počet poloh výšky sečení

    6

    Rozmezí výšky sečení

    28 - 102

    Počet režimů

    3 v 1, VERSAMOW system

    RUKOJEŤ

    Materiál

    Ocel

    Sklopení

    Ano, rychlospojka

    Nastavení výšky

    Ano

    OSTATNÍ

    Suchá hmotnost

    37 kg

    Objem travního koše

    73 lt. s pevným dnem

     

    Technologie motorů Honda


    MIMOŘÁDNĚ SILNÝ MOTOR HONDA

    Motor Honda řady GCVx je motor nové generace, připravený pro plnění požadavků nové emisní normy EURO 5, platné od 1.1.2019.

    Od svého předchůdce a od všech ostatních konkurentů se po všech stránkách posunul o úroveň výše. Z ekologického hlediska motor patří v čistotě provozu na čelo v celosvětové nabídce. Díky nové konstrukci a použitým materiálům se snížila spotřeba paliva o 12%, hmotnost o neuvěřitelných 20% a nárůst výkonu a kroutícího momentu o 15%. Tento motor tvoří svým výkonem světovou špičku v dané kategorii.


    MOTOR SPECIFIKACE "PRO"

    Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie. Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě plní jen ty nejvyšší nároky. Díky modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".


    AUTOMATICKÝ SYTIČ

    Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při provozu.


    OIL ALERT™

    Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


    SNADNÉ STARTOVÁNÍ MOTORU

    Motor je opatřen zařízením, které při startování lankem odstraňuje veškerý třecí odpor motoru při startu. Znamená to, že se obsluha při startování nemusí bát, jestli bude mít dostatek síly pro nastartování lankem. Start je natolik snadný, že jej zvládne i malé děvče.


    4-TAKTNÍ MOTOR HONDA

    O pohon křovinořezů a i ostatních lehkých, ručně nesených strojů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem? Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí. Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování. Snížené provozní náklady a snadná údržba. Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba. Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.


    PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


    ELEKTROSTART

    Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


    Technologie pro jednofázové kufříkové elektrocentrály Honda


    ZÁRUKA 5 LET

    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


    ECO-THROTTLE™

    Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitoruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.


    OIL ALERT™

    Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


    ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


    SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.


    ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


    ODHLUČNĚNÍ

    Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


    INVERTOR

    Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.


    PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL

    Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


    Technologie pro jednofázové rámové elektrocentrály Honda


    ZÁRUKA 5 LET

    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


    OIL ALERT™

    Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


    PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


    ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


    TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

    Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


    ELEKTROSTART

    Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


    ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


    PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

    Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


    KAPACITNÍ / INDUKČNÍ REGULACE NAPĚTÍ

    Elektrocentrály s kapacitní nebo-li kondenzátorovou (jednofázové elektrocentrály) nebo indukční (třífázové elektrocentrály) regulací výstupního napětí jsou díky své jednoduchosti a ceně nejoblíbenější v odvětví stavebnictví, řemesnictví či strojírenství. Jednoduchost technologie činí tyto elektrocentrály nákladově velmi efektivními a přitom mimořádně spolehlivými a odolnými. Díky kvalitě výstupního napětí jsou ideálně vhodné pro napájení spotřebičů s činným (odporovým) zatížením jako jsou např. elektromotory, ruční nářadí a osvětlení.


    ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

    U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


    DIGITÁLNÍ REGULACE NAPĚTÍ D-AVR

    Digitální regulátor výstupního napětí D-AVR prokazatelně posouvá kvalitu výstupního napětí o mnoho výše než je tomu u obyčejného AVR a poskytuje mnohem hladší a efektivnější elektrický výstup. Tato nová technologie digitální regulace výstupního napětí, díky schopnosti ještě rychlejšího překonání zpětné reakce od zátěže spotřebičem, vylepšuje plynulost chodu spotřebičů a vylepšuje svítivost u osvětlení s odstíněním blikání žárovek.


    INTELIGENTNÍ REGULACE NAPĚTÍ I-AVR

    Kombinací digitální regulace napětí D-AVR a motoru s elektronickou regulací otáček i-Governor vznikla zcela nová třída elektrocentrál, nabízejících nejlepší kvalitu a stabilitu napětí a frekvence na trhu v dané výkonové třídě. Velmi citlivé, rychlé a přesné vyhlazování případných výkyvů jak napětí, tak i frekvence umožňují použití těchto elektrocentrál především v oblastech jako je stavenbictví, nemocniční zázemí, záchranné složky, záložní domácí zdroje a všude tam, kde je nutné napájení velmi citlivých přístrojů a spotřebičů velmi kvalitním a spolehlivým zdrojem elektrického proudu.


    CYKLOKONVERTOR

    Technologie Cyklokonvertor je založena na principu invertorové technologie, využívá však zjednodušený elektronický systém filtrace výstupního napětí. Elektrocentrály s cyklokonvertorem jsou kompaktní a lehké, poskytují vyšší kvalitu elektrického proudu než elektrocentrály s elektronickou regulací AVR, protože stabilita frekvence výstupního napětí není přímo vázána na otáčky motoru. To v konečné fázi znamená, že případné zakolísání otáček motoru namá žádný vliv na stabilitu napětí na výstupu. Tyto elektrocentrály jsou vhodné jak pro průmyslové využití, tak i pro hobby využití ve volném čase pro napájení v podstatě celého spektra případných spotřebičů.


    Technologie pro jednofázové kapotované odhlučněné elektrocentrály Honda


    ZÁRUKA 5 LET

    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


    ECO-THROTTLE™

    Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitoruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.


    OIL ALERT™

    Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


    PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


    ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


    SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

    Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.


    ELEKTROSTART

    Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


    ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


    ODHLUČNĚNÍ

    Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


    PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

    Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


    INVERTOR

    Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.


    PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL

    Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


    Technologie pro třífázové elektrocentrály Honda


    ZÁRUKA 5 LET

    Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

    Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


    PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

    Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


    ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

    Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


    TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

    Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


    ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

    Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


    KAPACITNÍ / INDUKČNÍ REGULACE NAPĚTÍ

    Elektrocentrály s kapacitní nebo-li kondenzátorovou (jednofázové elektrocentrály) nebo indukční (třífázové elektrocentrály) regulací výstupního napětí jsou díky své jednoduchosti a ceně nejoblíbenější v odvětví stavebnictví, řemesnictví či strojírenství. Jednoduchost technologie činí tyto elektrocentrály nákladově velmi efektivními a přitom mimořádně spolehlivými a odolnými. Díky kvalitě výstupního napětí jsou ideálně vhodné pro napájení spotřebičů s činným (odporovým) zatížením jako jsou např. elektromotory, ruční nářadí a osvětlení.


    ODHLUČNĚNÍ

    Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


    PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

    Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


    ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

    U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


    ELEKTROSTART

    Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


    INTELIGENTNÍ OVLÁDACÍ PANEL V ČESKÉM JAZYCE

    Ovládací panel slouží k nastavení robotické sekačky tak, aby dokonale přizpůsobila svůj pracovní režim všem specifickým a individuálním požadavkům uživatele. Přehledné menu v českém jazyce umožňuje programování pracovních časů, nastavení míst k sekání, způsob sekání a další parametry, včetně nastavení činností na zahradě s ohledem na roční období a zeměpisnou polohu zahrady u nejvyššího modelu Miimo. Ovládací panel je opatřen dobře čitelným displejem a přehlednými tlačítky. Vše je ochráněno proti nepřízni počasí. Programování a časování sekačky je velmi jednoduché, intuitivní a přehledné.


    ZÁSUVKOVÝ PANEL S JISTIČEM

    Přepracovaná a vylepšená varianta profesionální rámové elektrocentrály nabízí nový zásuvkový panel s přehledně uspořádanými zásuvkami jak pro odběr 400V/50Hz, tak i pro 230V/50Hz. Panel je navíc opatřen snadno přístupnou a přehlednou pojistnou skříní s jističi pro každou zásuvku. Zásuvkový panel disponuje zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Alternátor je opatřen navíc hlavním vypínačem, umístěným z čela alternátoru hned pod zásuvkovým panelem. Vše přehledné a snadno dosažitelné pro obsluhu.


    PGM-FI – ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA

    Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.


    Mohlo by vás také zajímat

    Zboží přidáno do oblíbených
    Zboží bylo přidáno do porovnání

    Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu.

    Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies.