• Balení
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (1)
Regulace pojezdu SELECTDrive
nastavení rychlosti SELECTDrive
Versamow - proměná změna mezi sběrem a mulčováním
Zastavení nože ROTOSTOP
Twin Cut - kvatitní střih a precizní mulčování
Twin Cut - kvatitní střih a precizní mulčování (1)
nastavení výšky rukojeťí
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (2)
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (3)
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (1)
Regulace pojezdu SELECTDrive
nastavení rychlosti SELECTDrive
Versamow - proměná změna mezi sběrem a mulčováním
Zastavení nože ROTOSTOP
Twin Cut - kvatitní střih a precizní mulčování
Twin Cut - kvatitní střih a precizní mulčování (1)
nastavení výšky rukojeťí
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (2)
Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA (3)

Zahradní sekačka Honda HRX 537 VY

Honda
originál HONDA řada De LUXE, 5let záruka, turbovysávací efekt VERSAMOW, motor 6,5HP, 53cm, variabilní rychlost, spojka nože ROTOSTOP

Tento balíček obsahuje

HRX537VY
  • mail Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Zavřít nebo  

  • help Dotaz na zboží
  • Dotaz na zboží

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Zavřít nebo  

    Dostupná doprava
    • Přepravní služba TOPTRANS do 50kg 499 Kč
    • 1den po expedici

    • Osobní odběr / vybraná varianta Zdarma
    • - zboží skladem lze expedovat ihned

    • Nejlevnější doprava 25-50 kg - přepravní služba DPD, GLS, Wedo 300 Kč
    • 1den po expedici

     

    Zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA

    Zahradní motorové sekačky Honda HRX 537 s pojezdem řady DE LUXE díky své ojedinělé konstrukci, výkonnému motoru a snadné obsluze překonají veškeré představy, které jste až doposud o sekačkách měli. Motorové sekačky Honda HRX 537 dodají Vaší zahradě prestiž a Vám ušetří námahu a zdraví.

    Tato "pět tři sedmička" je zahradní sekačka, kerá nemá na sekačkovém trhu obdoby. Můžete dlouho hledat na celosvětovém trhu, ale nic podobného nenejdete jinde než u Hondy.

    Honda originální systém"VERSAMOW" totiž umožňuje sekačku využívat pro 4 rozdílné činnosti bez nutnosti jakýchkoliv dalších doplňků 4 funkce v jednom( sekání se sběrem, sekání bez sběru, mulčování, sběr a drcení spadaného listí). přepínání sběr-mulčování Versamow systém Celý systém se ovládá jedinou pákou CLIP DIRECTOR a tuto operaci zvládne každý. Luxusní zahradní motorová sekačka Honda HRX537 je svým provedením určena nejnáročnějším zákazníkům. Zahradní sekačka má robustní podvozek s velikými koly, objemný textilní travní koš zachycující velké množství prachových částic, šíři záběru 53 cm, je opatřena hydrastatickým pojezdem, sklopnou rukojetí,

    ROTOSTOPEM umožňujícím vypnutí rotace žací čepele bez nutnosti vypnutí motoru atd.

    SMART drive - hydrodynamická převodovka zahradní sekačky umožňuje plynulou regulaci rychlosti jízdy v závislosti na terénu bez toho, že by tím byla ovlivňována razance žací čepele. Jinými slovy při jakékoliv rychlosti jízdy se žací nůž točí stejně rychle.

    Díky silnému, úpornému motoru s technikou OHC a originálnímu tvaru žací komory a nože je schopna zvládnout i přerostlý nebo dokonce mokrý travní porost. Zapnutí a vypnutí pojezdu a rotace žací čepele se provádí pomocí ovládací hrazdy a rychlost pojezdu lze měnit páčkou ovládání motoru. Ovládací prvky jsou ergonomicky a přehledně uspořádány a umocňují snadnou manipulaci a obsluhu zahradní sekačky. Sekačka Honda HRX je opatřena veškerými bezpečnostními prvky a splňuje přísné ekologické a hlukové normy platné na území ČR. Svými vlastnostmi a provedením se tento model stal naprosto jedinečným nejenom v ČR. Tato travní sekačka je určena velmi náročným uživatelům, kteří dávají přednost všemu výjimečnému a svým výkonem a záběrem sekání je určena na travnaté plochy o velikosti do 3000 m2.

    Plynulá regulace mezi mulčováním a sběrem - Versamow System

    Honda v letošním roce přinesla naprosto revoluční světovou novinku. Systém Versamow umožňuje plynulou regulaci mezi sběrem do koše a mulčováním. Lehkým pohybem páky (CLIP DIRECTOR) si tak můžete zvolit, kolik posekané trávy seberete a kolik využijete na hnojení. Není potřeba žádné mulčovací ucpávky nebo výměny nože. Tím nejlehčím způsobem tak můžete měnit charakteristiku sečení dle Vašich potřeb a potřeb Vaší zahrady. Neexistuje nic jednoduššího.

    ovládání mulčování clip director

    výhozový tunel - mulčování Versamow

    • S integrovanou mulčovací sadou přímo v sekačce.
    • Rozsah mulčovaní se nastavuje v několika polohách pomocí páky CLIP-DIRECTOR.
    • Díky tomu lze sekačku použít jako standardní sekačku, sekačku pro sekání bez sběru trávy, sekačku mulčovací a jako sběrač a drtič listí. Vše bez použití dalších nástrojů.
    • Tento systém je integrován v HRX 476 i 537

     

     

     

    Spuštění nože aktivací spojky ROTOSTOP

    Rotostop - spojka nože - aktivace nože

    • ROTO-STOP, který umožňuje zastavení nože sekačky bez nutnosti vypnutí motoru, například při vysypávání sběrného koše, přejíždění z garáže na zahradu nebo přes prašnou cestu apod.
    • To vylučuje negativní vliv na motor při častých startech.
    • Nůž se aktivuje až při stisknutí žlutého tlačítka a přitažení páky nože po puštění páky se nůž okamžitě zastaví.

     

     

     

     

      Smart Drive nahrazeno "SELECT Drive"

      Ovládání systému SELECT Drive je posunuto na vyšší úroveň v oblasti ergonomie ovládání rychlosti jízdy sekačky na rozlehlejších a ne příliš členitých zahradách. Možnost plynule měnit rychlost jízdy zůstává zachována, navíc lze jednoduše zvolit a pohodlně udržovat konstantní rychlost jízdy sekačky.

      SelectDrive - proměnné ovládání pojezdu

      • Pomocí ovladače SELECT Drive převodovky lze plynule měnit rychlost sekačky a nastavit její rychlost
      • volba rychlosti se mění otočením "knoflíkového ovladače"
      • Vhodné pro ty,kteří nechtějí běhat za sekačkou a také pro optimální rychlost v různě vysoké a husté trávě.
      • Díky tomu mohou sekačky sekat i přerostlou trávu bez problénu zacpání.
      • SMART Drive odstraňuje nutnost držení křidélek u systému ovkádání pojezdu Samr Drive a zajistí funkci tempomatu - nastaví konstantní rychlost sekačky,...,pro ještě komfortnější ovládání sekačky a 2-násobnou životnost převodovky je lepší zvolit variantu s HYDROSTATICKOU převodovku - Honda HRX 537 HYEA

       

      Zlepšení sekacího nože MicroCut™

      microcut - 2nože

      microcut - 2nožeZvýšený výkon při sekání s dvojitým nožem blíže skeletu

       

       

       

       

       

       

      Nízká hlučnost a vysoký výkon

      nízká hladina hluku sekačky Honda HRX

      • Nižší otáčky motoru -> díky vyšímu točivému momentu až 11 N.m zaručuje vysoký výkon a tím zvyšuje životnost sekačky.

       

      • Nový design skeletu -> Honda používá plastové i hliníkové skelety s doživotní zárukou
      • Nový nůž s nižší hlučnosti ->počítačem navržený skelet a k němu tvarovaný nůž zvyšuje výkona snižuje hluk.

       

       

      Skelet sekačky

      zátěžový test skeletu Honda

      materiál skeletu sekačky Honda

      Nový materiál skeletu sekačky Honda Polystrong a Honda Xenoy

      Odolnost proti nárazům zvýšená o 80% oproti dřívějším skeletům

      Motorové sekačky De Luxe jsou díky dvojitému plastovému skeletu z extrémně pružného a odolného plastu Polystrong respektive Xenoy, výjimečně tiché. Obdobný materiál se používá například pro výrobu mantinelů pro lední hokej v NHL nebo ochranných přileb hráčů amerického fotbalu. Hlučnost je srovnatelná s elektrickými sekačkami.

      Záruka

      5let záruka

      K tomu není prostě co dotat

      • Záruka po dobu 5 ti let je dnes již nedílnou součástí všech strojů Honda.
      • Úspěšní lidé vyhledávají úspěšné značky.A vězte! I když je Honda často kopírována, zůstává i nadále nedostižena.

       

       

       

        Výhody sekačeky Honda HRX:

        • Nízká hlučnost a emise motoru Honda
        • Nízká spotřeba
        • Lehký a velký travní koš sekačky
        • Odolný a silný skelet sekačky
        • Snadné nastavení výšky sekačky Honda
        • Odolná a velká kola s ložisky
        • Snadná manipulace s travním košem
        • Líbivý design
        • Velký kroutící moment silného motoru Honda
        • Nový tvar zaobleného skeletu s turbovysávacím efektem zvyšujícím účinnost až o 50%

         

        Parametry - zahradní sekačka Honda HRX 537 C2 VYEA:

        Hmotnost44 kg
        Záběr(cm)53
        Motor1 válec, 4 takt OHC, GCV 190
        Výkonová kategorie(HP)6,5
        Maximální kroutící moment Nm (ot.min)11,3 (2500)
        PojezdSMART DRIVE hydrodynamická převodovka
        Průměr kol(přední-zadní) v mm228-228
        Bezpečnostní brzda nožetřecí spojka(ROTOSTOP)
        Nastavení výšky sečení(mm)20-100 (7 poloh)
        Skelet sekačkyXenoy
        Obsah koše (l)88
        Max. spotřeba paliva (l/hod)0,88
        Garantovaná hlučnost dB (A)94
        Sklápěcí rukojeťano

        Technologie motorů Honda


        MIMOŘÁDNĚ SILNÝ MOTOR HONDA

        Motor Honda řady GCVx je motor nové generace, připravený pro plnění požadavků nové emisní normy EURO 5, platné od 1.1.2019.

        Od svého předchůdce a od všech ostatních konkurentů se po všech stránkách posunul o úroveň výše. Z ekologického hlediska motor patří v čistotě provozu na čelo v celosvětové nabídce. Díky nové konstrukci a použitým materiálům se snížila spotřeba paliva o 12%, hmotnost o neuvěřitelných 20% a nárůst výkonu a kroutícího momentu o 15%. Tento motor tvoří svým výkonem světovou špičku v dané kategorii.


        MOTOR SPECIFIKACE "PRO"

        Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie. Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě plní jen ty nejvyšší nároky. Díky modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".


        AUTOMATICKÝ SYTIČ

        Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při provozu.


        OIL ALERT™

        Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


        SNADNÉ STARTOVÁNÍ MOTORU

        Motor je opatřen zařízením, které při startování lankem odstraňuje veškerý třecí odpor motoru při startu. Znamená to, že se obsluha při startování nemusí bát, jestli bude mít dostatek síly pro nastartování lankem. Start je natolik snadný, že jej zvládne i malé děvče.


        4-TAKTNÍ MOTOR HONDA

        O pohon křovinořezů a i ostatních lehkých, ručně nesených strojů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem? Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí. Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování. Snížené provozní náklady a snadná údržba. Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba. Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.


        PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

        Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


        ELEKTROSTART

        Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


        Technologie pro jednofázové kufříkové elektrocentrály Honda


        ZÁRUKA 5 LET

        Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

        Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


        ECO-THROTTLE™

        Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitoruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.


        OIL ALERT™

        Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


        ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

        Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


        SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

        Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.


        ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

        Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


        ODHLUČNĚNÍ

        Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


        INVERTOR

        Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.


        PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL

        Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


        Technologie pro jednofázové rámové elektrocentrály Honda


        ZÁRUKA 5 LET

        Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

        Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


        OIL ALERT™

        Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


        PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

        Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


        ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

        Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


        TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

        Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


        ELEKTROSTART

        Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


        ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

        Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


        PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

        Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


        KAPACITNÍ / INDUKČNÍ REGULACE NAPĚTÍ

        Elektrocentrály s kapacitní nebo-li kondenzátorovou (jednofázové elektrocentrály) nebo indukční (třífázové elektrocentrály) regulací výstupního napětí jsou díky své jednoduchosti a ceně nejoblíbenější v odvětví stavebnictví, řemesnictví či strojírenství. Jednoduchost technologie činí tyto elektrocentrály nákladově velmi efektivními a přitom mimořádně spolehlivými a odolnými. Díky kvalitě výstupního napětí jsou ideálně vhodné pro napájení spotřebičů s činným (odporovým) zatížením jako jsou např. elektromotory, ruční nářadí a osvětlení.


        ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

        U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


        DIGITÁLNÍ REGULACE NAPĚTÍ D-AVR

        Digitální regulátor výstupního napětí D-AVR prokazatelně posouvá kvalitu výstupního napětí o mnoho výše než je tomu u obyčejného AVR a poskytuje mnohem hladší a efektivnější elektrický výstup. Tato nová technologie digitální regulace výstupního napětí, díky schopnosti ještě rychlejšího překonání zpětné reakce od zátěže spotřebičem, vylepšuje plynulost chodu spotřebičů a vylepšuje svítivost u osvětlení s odstíněním blikání žárovek.


        INTELIGENTNÍ REGULACE NAPĚTÍ I-AVR

        Kombinací digitální regulace napětí D-AVR a motoru s elektronickou regulací otáček i-Governor vznikla zcela nová třída elektrocentrál, nabízejících nejlepší kvalitu a stabilitu napětí a frekvence na trhu v dané výkonové třídě. Velmi citlivé, rychlé a přesné vyhlazování případných výkyvů jak napětí, tak i frekvence umožňují použití těchto elektrocentrál především v oblastech jako je stavenbictví, nemocniční zázemí, záchranné složky, záložní domácí zdroje a všude tam, kde je nutné napájení velmi citlivých přístrojů a spotřebičů velmi kvalitním a spolehlivým zdrojem elektrického proudu.


        CYKLOKONVERTOR

        Technologie Cyklokonvertor je založena na principu invertorové technologie, využívá však zjednodušený elektronický systém filtrace výstupního napětí. Elektrocentrály s cyklokonvertorem jsou kompaktní a lehké, poskytují vyšší kvalitu elektrického proudu než elektrocentrály s elektronickou regulací AVR, protože stabilita frekvence výstupního napětí není přímo vázána na otáčky motoru. To v konečné fázi znamená, že případné zakolísání otáček motoru namá žádný vliv na stabilitu napětí na výstupu. Tyto elektrocentrály jsou vhodné jak pro průmyslové využití, tak i pro hobby využití ve volném čase pro napájení v podstatě celého spektra případných spotřebičů.


        Technologie pro jednofázové kapotované odhlučněné elektrocentrály Honda


        ZÁRUKA 5 LET

        Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

        Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


        ECO-THROTTLE™

        Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitoruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.


        OIL ALERT™

        Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.


        PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

        Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


        ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

        Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


        SOUBĚŽNÝ PROVOZ DVOU ELEKTROCENTRÁL

        Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.


        ELEKTROSTART

        Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


        ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

        Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


        ODHLUČNĚNÍ

        Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


        PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

        Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


        INVERTOR

        Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.


        PODVOZEK KAPOTOVANÝCH ELEKTROCENTRÁL

        Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


        Technologie pro třífázové elektrocentrály Honda


        ZÁRUKA 5 LET

        Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.

        Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.


        PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

        Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.


        ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

        Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.


        TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

        Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.


        ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

        Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.


        KAPACITNÍ / INDUKČNÍ REGULACE NAPĚTÍ

        Elektrocentrály s kapacitní nebo-li kondenzátorovou (jednofázové elektrocentrály) nebo indukční (třífázové elektrocentrály) regulací výstupního napětí jsou díky své jednoduchosti a ceně nejoblíbenější v odvětví stavebnictví, řemesnictví či strojírenství. Jednoduchost technologie činí tyto elektrocentrály nákladově velmi efektivními a přitom mimořádně spolehlivými a odolnými. Díky kvalitě výstupního napětí jsou ideálně vhodné pro napájení spotřebičů s činným (odporovým) zatížením jako jsou např. elektromotory, ruční nářadí a osvětlení.


        ODHLUČNĚNÍ

        Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.


        PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

        Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.


        ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

        U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.


        ELEKTROSTART

        Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.


        INTELIGENTNÍ OVLÁDACÍ PANEL V ČESKÉM JAZYCE

        Ovládací panel slouží k nastavení robotické sekačky tak, aby dokonale přizpůsobila svůj pracovní režim všem specifickým a individuálním požadavkům uživatele. Přehledné menu v českém jazyce umožňuje programování pracovních časů, nastavení míst k sekání, způsob sekání a další parametry, včetně nastavení činností na zahradě s ohledem na roční období a zeměpisnou polohu zahrady u nejvyššího modelu Miimo. Ovládací panel je opatřen dobře čitelným displejem a přehlednými tlačítky. Vše je ochráněno proti nepřízni počasí. Programování a časování sekačky je velmi jednoduché, intuitivní a přehledné.


        ZÁSUVKOVÝ PANEL S JISTIČEM

        Přepracovaná a vylepšená varianta profesionální rámové elektrocentrály nabízí nový zásuvkový panel s přehledně uspořádanými zásuvkami jak pro odběr 400V/50Hz, tak i pro 230V/50Hz. Panel je navíc opatřen snadno přístupnou a přehlednou pojistnou skříní s jističi pro každou zásuvku. Zásuvkový panel disponuje zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Alternátor je opatřen navíc hlavním vypínačem, umístěným z čela alternátoru hned pod zásuvkovým panelem. Vše přehledné a snadno dosažitelné pro obsluhu.


        PGM-FI – ELEKTRONICKÉ VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA

        Na základě informací ze senzorů, elektronická řídící jednotka přesně řídí dávku směsi do spalovací komory. Vícebodové vstřikování paliva zajišťuje motoru snadné startování, okamžitou reakci motoru na ovládání a velmi nízkou spotřebu paliva.


        Mohlo by vás také zajímat

        Zboží přidáno do oblíbených
        Zboží bylo přidáno do porovnání

        Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu.

        Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies.